Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 9 października 2013

PRZYJACIELE DLA KACPRA

No i udalo sie-11 i 12 pazdziernika odbedzie sie koncert charytatywny "Przyjaciele dla Kacperka". Po wszystkich trudnosciach zwiazanych ze sprawami naglosnieniowymi oraz pomocy ogromnej liczby ludzi udalo sie dopiac sprawy na  ostatni guzik. Jutro spotaknie organizacyje z calym gronem ludzi bez ktorych nie bylibysmy w stanie nic zrobic.
Trudno wymienic wszystkich bo lista bylaby naprawde bardzo, bardzo długa ale chce podziekowac przede wszystkim atrysta,wykonawca,wolontariusza za niezwylke inicjatywy jak i ogromne serducha ,ze wszystko to robia za darmo ;-)
Plakaty,ulotki i zaproszenia dzieki Mariuszowi Bugajskiemu trafily szybko i sprawnie na wlasciwe miejsca. Wszystko czeka tylko na godzine 17 w piatek i na oficjalne rozpoczecie  koncertu przez Marcina z fundacji "Bedzie dobrze"

 Szczegolne podziekowania dla Tomasza Michałowskiego i Tomasza Zacłona za wspaniale zaangazowanie  oraz promowanie koncertu . Media tez trzeba tu podziekowac,poprostu calej masie setek ludzi bez ktorych nie bylibysmy tu gdzie jestesmy i nie konczyli takiej inicjatywy.Musze sie przyznac ze bylo pare chwil zwatpienia ze cos moze sie nie udac, ze zamiast lepiej jest coraz gorzej jednak teraz wiem ze to co najgorsze juz za nami.Kazdy ma chwile  zwatepienia i zalamania jednak odrazu pojawia sie swiatelko w tunelu.W moim przypadku bylo to swiatelko w postaci dobrych ludzi ktorym los Kacperka nie jest obojetny- chca pomoc choc czasem sami nie wiele maja i w swoim zyciu tez sporo przeszli.Bardzo mi przykro ze Irmina nie moze z nami konczyc tego dziela-pamietaj Kochana ze jestesmy z Toba i z Hubciem-modlimy sie kazdego dnia i wierzymy ze wszystko bedzie ok.Pamietaj WIARA UMIERA OSTATNIA.
 
Znalazlam ,w jednym z workow maskotek, pieknego stworka-nie moglam powstrzymac sie zrobic sobie z nim zdjecie ,bo chcialam zeby zostala mi pamiatka po ciezkiej pracy ale i wesolych chwilach-nas duzych dzieci na widok tak ogromnej liczby zabawek. Cieszylismy sie bardziej niz dzieciaki ,moze dlatego ze teraz dzieci maja wszystko co tylko pragana a w naszych dziececych czasach byla jedna maskotka ktora musial wystraczyc na dlugi czas.
Oto i zdjecie przygotowanych fantow na koncert-jestem pewna ze kazdy na ich widok bylby w szoku ze tak duzo ich  jest ;-)zdjecie tego nie odzwierciedla.Jeszcze raz zapraszmy wszystkich na godzine 17 w piatek a w sobote od godziny 13-zbierzcie ze soba znajomych ,rodziny ,kazdego kto chcialby sie dobrze bawic a przy okazji pomoc Kacperkowi choc symboliczna złotowka-w ludziach sila .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz