Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 10 lutego 2019

3 Styczeń


Obraz może zawierać: w budynkuNo co ...
No co...
Rodzice...
To moje łóżko i rezerwuje je na krótką drzemkę...
Tak na 15 minut ;-)
U mnie jakoś leci ..
organizm juz "upomina" się o rehabiliatcje ale dopiero od poniedziałku czekaj mnie wygibaski bo Ciocia jak i Wujaszki odpoczywają ...
W szkole dzis urwisowałem -od rana cos mi nie pasowało...
Przypuszczalnie mogą to być ząbule ale też i pogoda...
Nasypało tyyyyyle śniegu ze w łikendzik cos czuje że będą sanki ;-)
Fajnie będzie;-)
A teraz pora na kimonko...
Brzusio najedzony wiec można iść chrapciac ...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz