Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 10 lutego 2019

15 Styczeń

 

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenieWSPOMNIENIA...
Dzięki WOSP mam szansę zyc!!
To właśnie ten sprzęt i lekarze z Prokocimia wyrwali mnie z rak śmierci...
To właśnie dzięki Wam -tym którzy pare lat temu wrzucali do puszek, JESTEM ...
Dostałem szansę na życie...
Nie łatwo zycie ...
Na zycie w ciągłym strachu co bedzie jutro,za miesiąc,za rok czy za dekadę...
Co będzie jak braknie rodziców ..
Co będzie jak może mnie zabraknie??
Co będzie gdy organizm po raz kolejny się zbuntuje??
Co będzie gdy ciało będzie sprawiać mi okropny ból??
Setki pytań na które nie ma odpowiedzi...
Ale wiem że zawsze mogę liczyć na sprzęt ktory czeka na każdego...
Na Ciebie...
Na mnie ...
Na Wasze dzieci czy wnuki ...
I prędzej czy później będziecie z niego Wy albo wasi najbliżsi korzystać...
Tak jest ze dopóki ktos nie widzi małej istotki
za którą oddycha respirator z logiem WOSP ,
że leży w inkubatorze z logiem WOSP ,
że jest karmiony przez maszyne z logiem WOSP
że leki podawane są przez sprzęt z logiem WOSP ...
I mógłbym tak długo...
To nie zrozumie co to znaczy WOSP ...
Nie zrozumie że WARTO POMAGAC a krytykujacym zadam jedno pytanie -co TY zrobiłeś dobrego dla drugiego człowieka??

Dziękuję JURKU ZA SZANSE NA TO ABY BYC...
BYĆ TU I TERAZ!!

Zawsze serduszkiem jestem za TOBA !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz