Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 3 grudnia 2018

6 Październik


Dziś Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecęcego a więc moje święto...
Świeto chłopca zamkniętego w swoim ciele...
Świeto chłopca spisanego na straty już na samym początku swojego życia z diagnozą"to będzie roslinka "
Świeto chłopca który każdego dnia walczy
Świeto chłopca któremu daleko do normalności
Świeto chłopca wychudzonego choroba
Świeto chłopca chcącego tak dużo...
Ale przede wszystkim świeto CZŁOWIEKA...
Ludzie często na mnie patrzą jak na jakiegoś " potwora " który dziwnie oddycha , ślini się czy wygina a rodzice nic z tego sobie nie robią ...
Ale to nasze życie ...
Nasza codzienność
I codzienność ponad 17 mln osób na całym świecie ...
Mniej czy bardziej widoczna niepelnosprawnosc jednak we wszystkim wspólnie walczący ...
Walczący o lepsze życie a czasem przede wszystkim o życie bez bólu...
Nie jest łatwo w świecie " ideałów " gdy każda inność jest wytykana palcem
Nie jest łatwo gdy wpatruje się ktos z mina grymasu na twarzy
Nie jest łatwo gdy jesteś traktowany wręcz jak intruz
Nie jest łatwo gdy ktoś ci "zazdrości " tylko czego tu zazdrościć ...
Tego że całe życie będę zdany na pomoc innych...
Tego że czasem pojadę zwiedzić świat bo ileż można oglądać 4 ściany i sufit..
Moje całe życie to ból
Nie poznam radości życia
Nie będę miał swojego życia
Ale będę mieć rodziców na całe moje życie dzięki którym jestem i funkcjonuje ...
Więc na drugi raz gdy zobaczycie kogoś "takiego "jak Ja ...
Uśmiechnij się

Dzis test "wspomnienie " ale caly czas nic sie w tej kwesti nie zmienia ...
Dalej walczy cala Nasza Nosalkowa trójka o lepsze zycie dla mnie ;-)

A co tam u mnie jakos leci ...
Wczoraj mialem maly wypadek z mamcia ..
Wywrocilismy sie wychodzac ze szkoły ale na szczescie zostały tylko lekkie obtracia a ja mam mala ranke ma główce...
Obolani jesteśmy ale i tak cud ze sie to tak skonczylo...
Ciocie odrazu nam pomogły a ja juz wracałem z bambuskiem na buzi do domku ...
Obserwacja do wieczora ale nic sie zlego nie dzialo ;-)
Dzis od rana usmiech na twarzy i chec do brykania....
Buziaki w nosalki pa
Udanego dzionku pa
😍😍😘😘😘







Obraz może zawierać: 1 osoba, dziecko i zbliżenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz