Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 3 grudnia 2018

1 Grudzień



Usmiech z rana jest ...
Przed zaszczykiem humorek ale po nim...
Lepiej nie mowic jaka afera byla ...
No coz...
Dla zdrówka trzeba to jakos przetrwac ...
Jeszcze 10 ukłuc w tyłeczek 😥😥
Kaszlu suchego mniej a zaczyna sie mokry wiec niedługo w ruch pojdzie kamizelka ...
 


Obraz może zawierać: 2 osoby, uśmiechnięci ludzie, fotka z ręki, okulary i zbliżenie
Obraz może zawierać: 3 osoby, uśmiechnięci ludzie, ludzie stoją
Ho ho ho...
Popatrzcie kto mnie dzis odwiedzil....
Pomocnicy Świętego Mikołaja...
Jak co roku Wujaszki z grupy Sącz Bikers ( https://www.facebook.com/saczbikers/)
nie zapomnieli o mnie ...
Dziekuje za prezencik i super szalik...
U mnie juz ciut lepiej ale zaszczyk to po raz kolejny afera ...
Najwazniejsze ze apetyt dopisuje...
Rodzice mówią ze Mikolaj cos dla mnie szykuje ale jak zwykle tajemnicy nie chcą zdradzić...
A Was juz odwiedzil Mikołaj?
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz