Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 3 maja 2018

20 kwiecień



Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal."Gromadkowe "atrakcje...
Pogoda piękna wiec w szkole grillllll...
A jak świeże powietrze to musi byc zabawa...
Gebula juz opalona wiec i pierwsze piegi na Nosalowym nochalu sa 😄😄
Popatrzcie na fotki z całej imprezki z moimi kolegami ,koleżankami jaki i z Ciociami a i wujkiem ...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=409592819504239&id=310502939413228
Dziś wkoncu zaczyna się łikendzik wiec można pochrapciac rankiem i odpocząć w swoim wyrku...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz