Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 24 grudnia 2017

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.

 11 grudnia




Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Fajnie jest pomagac ...
I tym razem to ja zostalem Mikusiem...
Mikusiem z prawdziwego zdarzenia...
A wszystko w ogromnej tajemnicy aby zrobic niespodziankę..
no i sie udało...
Mina Wujka Rafała ale i Cioci Pauliny oraz mojej nowej "dziewczyny" Zuzi - bezcenna...
Nie zabrakło łez , tulasków ale przede wszystkim szoku ze ja ...
ja krol Nosal I przejechałem prawie 550 km aby osobiscie dostarczyc szlachetna paczke ..
Pamietajcie ze dobro powraca...
Ciocia i Wujo 2 razy pomagali mi przy zbiórce pieniazkow w Poznaniu podczas koncetow Wujka Rysia Peji i chcialem im tym razem pomoc...
Czasem wystarczy chciec ..
Dodatkowo w gratisie przywiezlismy zime ale dzis juz uciekła 😁😁
Teraz czeka nas podroz powrotna i oby tylko bezpiecznie wrocic do domku...
Buziaki w nosalki pa.
Ps dziekuje za Minionka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz