Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 19 grudnia 2017

12 listopad



Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.No i coz...
Cos jest nie tak...
Moze jeszcze ten paskudny wirus nie daje mi spokoju a moze to co innego...
Sam nie wiem a mamcia tym bardziej...
Wczoraj a raczej dzis zasnalem po 2 i co 15 minut budzilem sie z placzem ...
Ukojenie tylko w mamci ramionach bylo ale to tez chwilowe ...
Cały dzien bylem okropnie niespokojny i napiety jak spreżynka ...
Nie mogłem zasnac i nadrobic strat z nocy...
Organizm zmeczony wiec nie bylo szans na wyciszenie...
No i skonczylo sie na relsedzie...
Pulsus mnie pilnuje...
Bedzie ciezka noc...
Jutro trzeba zglosic chorobowe ...
Ach...
Tylko te mamci lzy nie poprawiaja humoru...
Martwi sie o mnie...
Oby szybko sie wykurowac...
Flegmula tez swoje " robi " ale na szczescie juz kamizelka drenazowa zamowiona...
Dzieki Waszemu wsparciu mozemy sobie na nia pozwolic (przypominam koszt 32 000 zl) i wtedy musi byc juz lepiej...
Czas oczekiwania okolo 3 tygodni ale nie mamy wyjscia...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz