Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 19 kwietnia 2017

16 kwiecień

CZESC kOCHANI ;-)
święta jajeczne na całego trwaja a ja chce Wam złożyć życzonka przede wszystkim zdrówka ...
aby ten czas był czasem zadumy ale i radości ;-)
ja juz jaeczko na śniadanko zjadłem a Wy?
Dzis świeta ale tez chce Wam powiedizec o akcji w która właczyła sie grupa Illegal Night Nowy Sącz ..
oragaznizuja wlasnie dzis zbioreczke takich fajowych samochodzików ia przy okazji zaprosili wolontaiurszy do zbiorki pieniazkwo na moje leczenie - oczywisice wszystko na wariackich papierach ale takie akcje sa własnie najfajniejsze ;-)
bedzie okazja aby uzbierać tooszke pieniazkow na moj turnus ;-)
popatrzcie jak fajnie Wujo zacheca do pomocy :
"
Czekaliśmy z przekazaniem tej informacji, bo nie chcielismy robić zlotu, zasłaniając się cudzą krzywdą!!! Cały event: wejście i pokazy, są za free!!! Mimo, że zlot nie jest nazwany CHARYTATYWNY... nie znaczy też, że nie ma na celu pomocy!!
Nie wszystkie koszta ponieslismy my, za pomoc: w pokazach audio, techniczną i ufundowanie nagród, dziekujemy MAYDAY AUDIO, Benestra , NB Group Poland Sp z o.o. ORAZ CH Gołąbkowice!
Chcieliśmy zrobić zlot miłośników, pasjonatów, ludzi z sercem! Z sercem do pasji jak i pomagania innym!!! Tu prośba do Wszystkich uczestników!! Nasz zlot, nie nosi nazwy Charytatywny! I nie ma wjazdu płatnego (jak wiekszosc takich) ma na celu jednak pomoc! A umiemy pomagac!...
Poniżej macie link do strony Kacperka, chłopiec mega dzielny, i każdego dnia walczy, walczy on i jego rodzina! By być tak zdrowym, jacy my jestesmy!!... Wiele osób może sobie nawet sprawy nie zdaje (bo są zdrowi) ile determinacji ma on i jego rodzina! ... Jednak, determinacja to nie wszystko!!
Rehabilitacja jest bardzo kosztowna!! Tu wielka prośba do was!! My zapewniamy wam grube atrakcje!! I nie pobieramy na wjezdzie (30 zl bo charytatywny...) NIE!...
Podczas eventu beda chodzić z puszka wolontariuszki w zoltych koszulkach (jedną z nich jest mama Kacperka)... właśnie dla niego wrzućmy symboliczny "grosz " i pomóżmy Młodemu Wojownikowi walczyć o zdrowie :)
... Nie płacisz wjazdówki - wrzuć do puszki, według uznania :) Pasażerowie, zamiast 4-ech bronkow, dwa :) i tez przyczyńcie się do zdrowia Kacpra :)
Kacper liczy na Waszą POMOC!!!
Sprawmy, by Zbiórka DLA KACPERKA była gruba i na NIGHT FIRE CARS PARTY się działo!

> grubo! albo wcale Illegale! < https://www.facebook.com/events/763804927102373/?active_tab=discussion
Takze zapraszam dzis do Nowego Sacza na super imprezke ...
a Wam zycze udanych swiat w gornie rodzinnym
buziaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz