Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 19 kwietnia 2017

14 kwiecień

Witajcie Kochani...
Jak pamiętacie niestety po raz kolejny a więc 3 rok pod rząd odmówiono mi dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego a że w czerwcu wybieram się do "Michałkowa " chciałbym Was prosić o pomoc w uzbieraniu środków...

Jak wiecie koszt takiego 2 tygodniowego pobytu to koszt 4500 zł...
to nie czas lenistwa tylko bardzo ciężkiej pracy a co za tym idzie malutkich sukcesikow które tak bardzo cieszą nie tylko mnie ale i wszystkich...
Nowe możliwości jakich uczę się wykorzystuje później w domciu i wtedy te małe sukcesiki zmieniają się w duże sukcesiki 😊😊😊

Niestety ale same koszty comiesięcznej rehabilitacji z Wujaszkami to ponad 1200 zł a jeszcze dochodzi leczenie aminokwasami (około 800zl) zakup nutridrinkow , mleka czy samych pieluchomajtek, leków to kolejne około 700 zł a więc na turnusik ciężko znaleźć środki...
Ciężko żyć w państwie w którym musze prosić Was o pomoc ale bez Waszej pomocy byłbym "roślinka" która nie funkcjonowałaby tak jak funkcjonuje... do stanu normalnego baaaardzo daleka droga ale walczę nadal i będę walczył całe życie....
Potrzebujemy 450 osób które wpłaca po 10zl i w czerwcu wyrusze walczyć z tą paskudna choroba...
Może to być nawet 1zl która zbliży nas do celu ...

Dane do przelewu:
Fundacja Dzieciom"Zdażyć z Pomocą "
Ul.Łomiańska 5



01-685 Warszawa
(Numery kont ,
Zawsze pamiętajcie o tytule że to dla mojej osóbki )

- 42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
TYTUŁEM 13512 NOSAL KACPER – darowizna na pomoc i ochrone zdrowia

-15 1060 0076 0000 3310 0018 2615-TYTUŁEM 13512 NOSAL KACPER – darowizna na pomoc i ochrone zdrowia
Kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW
PL 90 2490 0005 0000 4530 9858 4994-TYTUŁEM 13512 NOSAL KACPER – darowizna na pomoc i ochrone zdrowia
(darowizny w dolarach amerykańskich USD)

PL 82 2490 0005 0000 4600 7337 4309-TYTUŁEM 13512 NOSAL KACPER – darowizna na pomoc i ochrone zdrowia
(darowizny w euro)

Za każdą pomoc ogromnie DZIĘKUJĘ:-)
PROSZĘ O UDOSTĘPNIENIE
BUZIAKI W NOSALKI PA

PS..
Dziś niestety złe Wieści z hipoterapi- jako że nie trzymam stabilnie główki niestety nie łapie się na kolejne zajęcia...
A więc motywacja jeszcze większa aby móc zapanować nad nią i wrócić na grzbiet konika... No cóż..
moje zdrowie ważniejsze....
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz