Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 6 marca 2017

4 marzec

jakis czas temu ;-)
musiałem Wam tą Foteczke pokazac ...
taki byłem malutki...
teraz to juz jestem prawie dorosły facet no bo 7 lat juz tuz tuz (za 11 dni ) ;-)
i kto by powiedział ze jestem chory jak taki przystojniak ze mnie .. a jednak ...
niepełnosprawnosci czesto nie "widac na pierwszy rzut oka"
ale jednak jest i to powazna - taka jak w mom przypadku ...
tylko dzieki ciezkiej pracy rehabilitantów, wujków ,cioć , rodzicow i calej rodzinki no i oczywiscie osoba ktore mi pomagaja zarowno duchowo jaki finansowo moge walczyc...
choc walka ta czesto jest nie rowna i niestety choroba wygrywa ale bede nadal walczyc aby ta france chorobe pokonac i móc zrobic swoj pierwszy krok ...
jutro swoje swieto ma moja mamusia (urodzinki) a wiec uciekam zrobic jej laurke z tatulkiem ;-)
buziaki w nosalki pa

Dobrowolne wpłaty
Fundacja Dzieciom"Zdażyć z Pomocą"
ul.Łomiańska 5
01-685 Warszawa
numer konta:
-15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
KONIECZNIE TYTUŁEM:13512 Nosal Kacper Antoni-darowizna na pomoc i ochrone zdrowia

Podaruj 1%podatku
Fundacja Dzieciom"Zdążyć z Pomoca"
KRS: 0000037904
Cel szczegółowy-13512 Nosal Kacper Antoni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz