Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 15 lutego 2017

8 luty

Nie ma to jak cały dzień brykac a o godzinie 22 oglądać mecz z tatusiem...
Tatuś zasypia a ja dalej nie myślę nawet o chrapcianiu...
Dzisiejszy dzień w moim wykonaniu można określić jako nadpobudliwości psycho-ruchowa...
Szaleństwo w 200% normy...
Niestety skutki aż tego brykania to wymioty...
Jak tak się bryka to tak musiało się to skończyć ale "lepsze" to niż jakiś atak...
Katarek jeszcze po nosalku kręci ale dziś już ciut lepiej :-)
Pan listonosz dostarczył kolejna partie karteczek za którą bardzo Dziękuję:-)
Od jutra rozpoczynam zakończenie ferii i coś czuję że jakaś niespodzianka się szykuje...
Hmmm
Oby tylko zdrówko pozwoliło...
Wszystkie dzieci mają wolne to i jak muszę naładować jakoś akumulatorki...
Rodzice nic mi nie chcą zdradzić ale jak tylko się coś dowiem oczywisice Wam się pochwale:-)


A teraz uciekam...
Dodatkowe 2 ogłoszenia Nosalkowe:
1.Karteczki urodzinowe można przysyłać na adresik:
Kacperek Nosal
Ul.Górki Zawadzkie 155
33-335 Nawojowa
2. Rozliczenie 1% podatku:
KRS 0000037904
Cel szczegółowy: 13512 Nosal Kacper Antoni
Dziękuję za uwagę 😊😊
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz