Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 5 grudnia 2016

4 grudzień

Witajcie Kochani...
Oj co to za szalony czas ale po koleji moze...
Jak pamietacie trzyma mnie nadal wirus i to paskudztwo nie chce puscic...
Do tego doszly podejrzane drgania-uklad nerwowy szaleje bo jeszcze do tego wszystkiego wychodzi 3 zabulek u gory i daje w kosc...
Ach...
Zajecia odwołane ale nie wiadomo jak to bedzie jeszcze w przyszlym tygodniu...
W piatek mamcia pocałowała mnie w pucusia i wyruszyła do Poznania z Wujciem Marcinem, Kamilem, Rafałem i Ciocia Paulina...
Koncert Wujka Rysia Peji z okazji jego 40-stych urodzinek i sprzedaz seri limitowanej kalendarzy z ktorych kwota 2400 zl zasili stan mojego subkonta w Fundacji :-)
Chciałem tu podziekowac Wujowi Rysiowi ale i Cioci Paulinie za Wielkie Serdusia...
Wujo Sto latek i wszystkiego co naj naj najlepsze...
Nie moge zapomniec o tych dzieki ktorym nie udałaby sie zbiorka a wiec calej 4 wspanialych osob -wujo Marcin,Kamil ale najwiejszy szacunek dla cioci Paulinie i Wujowi Rafałowi ktorzy pomimo choroby ich coreczki Zuzi chcieli pomoc mojej osóbce...
Ja spedzilem czas z tatulkiem ale tesknilem za mamcia a mamcia za mna bo to 3 takie nasze "rozstanie"w okresie prawie 7 lat...
A dzis...
Dzis odwiedzil mnie znowu Mikołaj :-)
Chyba swoim zachowaniem zasluzyłem...
Teraz uciekam chrapciac bo caly dzien brykalem...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz