Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 25 grudnia 2016



23 Grudzień

Kochani:-)
Już jutro choinkowe święta i chce Wam coś przekazać od całej naszej "trójki" ...( tatuś uciekł z zdjęcia)
Chcemy Wam życzyć na te święta ale i na cały najbliższy rok...
Wszystkiego co najlepsze...
Szczęścia...
Uśmiechu ..
Nadzieji...
A przede wszystkim zdrowia...
Szukajcie radości w każdym momencie swojego życia...
U nas nie jest zawsze kolorowo jednak staramy się z uśmiechem witać nowy dzień i cieszyć się że mamy siebie...
Życie nie jest łatwe ale to Wasze wsparcie, zarówno finansowe ale przede wszystkim to duchowne staje sie ono "znośne" oraz daje nam ogromna siłę i chęć do walki ...

 
Wasze wiadomości, SMS-y, telefony, pomoc sprawiają że wiara w ludzi ogromnego serducha trwa i oby nie mijała...
Życzymy Wam takich Aniołów na swojej drodze...
Kończy się rok ale gdybym chciał wszystkim Moim Anioła podziękować to trwało by to długo więc każdemu z osobna ślę buziaka w nosalka...
Parę osób muszę wymienić bo to ich wsparcie pasowało by odznaczyc orderem Nosalka :-)
Wujo Marcin, Ciocia Paulina za każdą ogromna pomoc...
Wujo Michał i Wujo Paweł... za dziesiątki wygibaskow...
Ciocia Ewa za pomoc ...
Wujo Jurek za każdą dostarczona nakrętke...
Babcia za opiekę...
Wolontariusza...
No i przede wszystkim rodzica za Wszystko :-)
Dziękuję kochani za wszystko...
Buziaki w nosalki pa
WESOŁYCH ŚWIĄT
A jeszcze dziekuje za piękne prezenty od Fundacji Będzie Dobrze , od Wuja Michała, cioci Ani,cioci Teresy 😚😚😚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz