Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 5 listopada 2016


3 listopad

kolejny ciężki dzień...
kończy się...
noc jakas ciężka-zamykałem oczka ale coś mnie ze snu wyrywało i wpadałem w płacz...
nie pomogły przytulanka ani mamy ani taty...
rano jednak uśmiech od ucha do ucha...
śniadanko i wycieczka do szkoły a tam...
wygibaski z jedną Ciocia potem z 2 nauka...
nauka uczenia się symbolów...
bo wiecie...
ja rozumie swiat ale nie wiem jak to pokazac ...
szybko" łapie " znaczenie symboli..
już rozumie symbol " tak " i "nie" ...
jak chce odpowiedziec to wystaczy że skupie wzrok na nim i mamcia już wie o co chodzi...
trudno jest mi skupić wzrok ale powoli powoli nauczę się i tego:-)
już powoli rozglądamy się za zakupem takiego specjalnego tableciku w którym są wszystkie te symbole i dzięki któremu będę mógł paluszkiem zrobić "pik" i będzie widmo co potrzebuje, co mi nie pasuje, co mnie boli, co bym chciał zjeść a nawet jak się bawić..
wiecie jak to będzie wtedy fajowo jak inni będą mnie rozumieć a nie tylko najbliżsi...
nie potrafię mówić ale to nie znaczy że nie chce aby świat mnie nie rozumiał...
wręcz przeciwnie...
chcę aby mnie inni zauważyli i zauważyli moje potrzeby które mam takie jak inne zdrowe dzieci ...
ale się rozpisałem...
uciekam odpoczywać przed kolejnym dniem walki o zdrowko...
buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz