Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 9 lipca 2016

8 lipiec

PRZECZYTAJCIE DO KONCA O ANIOLACH
witajcie...
oto i dzisiejsze Anioły spotkane na mojej trudnej drodze ...
na drodze o lepsze życie...
o życie bez bólu i cierpienia...



ale po kolei...
jak wiecie zbieramy na moją operacje-fibrotomie która pozwoli pozbyć się bolesnych przykurczy... pozwoli dalej walczyć o samodzielne trzymanie główki, samodzielny siad a może i pierwsze kroki...
koszt jej to ponad 13 000 zł...
po ostatnim koncerciku Wujka Andrzeja Piasecznego udało się uzbierać 4280 zł...
mamcia wraz z Wujkiem Marcinem i Ciocia Paulina wyprodukowali piękne ozdoby na kiermasz...
dzięki Wujkowi Tomkowi Michałowskiemu Cioci Gosi a przede wszystkim Prezydentowi Miasta udało się uzyskać zgodę na "podpięcie się " pod imieniny miasta Nowego Sącza ...
i tak mamcia wraz z wolontariuszami działała od samego rana aby wszystko ogranac...
i co....
Ciocia opowiadała o mnie gdy moja historie usłyszał Wujek wraz z zespołem Video i co....
PRZERWAŁ ROZPOCZYNAJĄCY WŁAŚNIE SWÓJ KONCERT I OZNAJMIŁ ŻE RODZICE MAJĄ SIĘ JUŻ NIE MARTWIĆ BO PIENIĄDZE OD NICH TRAFIAJĄ NA MOJE KONTO...


TO SĄ WŁAŚNIE ANIOŁY...
Mamcia rozplakala sie no bo jak nie wzruszyc się tak pięknym gestem...
serce się raduje a wdzięczność jest nie ograniczona
DZIĘKUJĘ TO ZA MAŁO ...
każde dobro wraca i wiem że do Was wróci ono i to z podwojona siła...
DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ...
Podziękować należy również Wolontariusza i Gosi opiekunowi...
ach...
tyle emocji i tyle pozytywnych fluidow
buziaki w nosalki
pa




http://sadeczanin.info/wiadomo%C5%9Bci/zesp%C3%B3%C5%82-video-do%C5%82o%C5%BCy%C5%82-8-tysi%C4%99cy-ratowa%C4%87-%C5%BCycie-kacperka-z-nowego-s%C4%85cza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz