Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 31 lipca 2016


26 Lipiec

witajcie...
dziś nowe wieści...
nowe wieści odnośnie mojego leczenia...
z samego ranka wygibaski z Wujciem Michałem ale u Babci Dziuni bo mamcia odbierała nakrętaski ( dziękuję za każdą sztukę )
obiadek...
brykanko z Gadami ( moim kuzynami u kuzynkami) a potem wycieczka..
mamcia zabrała mnie do takiego wręcz kosmicznego miejsca...
czekałem grzecznie...
przeszedł Pan który podyskutowal z mamcia o moim zdrowku zmierzyl mi saturacje i wskoczyłem na rączki do mamci i...
weszliśmy do...
komory normobarycznej-ale trudne słowa hihi
uczucie dziwne zarówno dla mnie jak i dla mamci ale wiecie- początki nigdy nie są łatwe...
ciśnienie 1500 hPa piszczalo w uszach ale jak już przeszliśmy z śluzy do głównego pomieszczenia to było ok..
a tam bajki...
filmy...
i moje śpiewanie...
nawet spotkałem koleżankę Kamilke 😊


1.5 h szybko minęło...
wyjście i...
mamcia już widziała że jestem "inny"
rozluźniony tak jak mało kiedy -czyżby działało na mnie ??
wydaje się że tak...
w piątek po raz kolejny się wybieram :-)
zobaczę co jutro Wujo powie...
a teraz uciekam chrapiac pa
buziaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz