Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 3 czerwca 2016

1 czerwca

witojcie 😊😊😊😊
Dziś to ja mam święto ale mimo tego praca musi być zaliczona...
dziś Dzień Dziecka ale to nie moje tylko święto -to Święto każdego z Was bo przecież każdy jest dzieckiem mamusi i tatusia...
wszystkiego najlepszego i ja Wam życzę a wiecie czego najbardziej??
zdrowka- nic nie jest ważniejsze no może jeszcze kochająca rodzinka 😙😙
ja niestety dziś musiałem pożegnać się z tatusiem który pojechał do pracy ale to tylko.. albo aż 24 dzionki i będę mógł go znowu tulic i dawać buziaki w nosalki...
smutne to ale cóż... mamcia musi się mną opiekować więc tatulek musi ciężko pracować tak bardzo daleko 😭😭
ostatnio sobie "siedziałem " a dziś sobie "stałem "...
z Wujcia pomocą ale powiem Wam - fajnie tak poczuć pod nóżkami podłogę i czuć nacisk na moje stopki ....
niezwykle doznania :-)
pogoda piękna więc korzystam popołudniami że świeżego powietrza a za to wieczorkiem- kapanko i chrapcianko
no więc teraz uciekam chrapiac pa
ps przypominam Wam o koncerciku który już za 10 dni .. zbiórka i kiermaszyk na moje leczenie i rehabilitację.. każde 5 zł to 5 minut mojej rehabilitacji... zapraszam Was serdecznie - i ja tam będę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz