Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 3 grudnia 2015

3 grudzień

hejo...
udało się...
odwiedził mnie Mikus... miał taką dużą brodę był koloru czerwonego i wolał hohoho
ale od początku...
z samego ranka (po ciężkiej nocy ) spakowalem z mamcia plecak i wyruszyliśmy sobie przed siebie.. okazało się na miejscu że to jest filmik ale grany na żywo... chyba to teatr się nazywa ... tyle radości dawno nie widziała mamcia w moich oczkach i zachowaniu... piski, krzyki i śpiewanie sprawiły że nie chciałem wracać do domku... zmeczylem się bardzo....
poznałem nowego Wujka Mariusza i za niedługo więcej Wam o nim opowiem... humorek już mi nie pasował ale po drzemce w samochodziku Powrócił uśmiech
Wygibaski oczywiscie zaliczone z Wujciem idealnie 
a dziś...
kolejna ciężka noc...
rankiem przywitał mnie mój kuzyn Szymek i wiecie co... my to się rozumiemy i tak sobie gadamy po naszemu ....
dziś zastanawialiśmy się co tu zbroic rodzica 

ale My tak kochamy rodzicow że nic złego nie wykombinowalismy; -)
a teraz po kąpieli uciekam chrapiac -jutro na zajęcia 



 buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz