Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 4 lutego 2015

no i zaczeło sie ;-(

Czesc-dzis zaczynam od złych wiadomości ;-(
Trosze pochrapciałem rankiem dłużej bo Wujo nie odwiedza mnie z powodu moje choroby .... pojechałem z mamcia do Pani doktor na kontrole...wysiedzialem sie w kolejeczce ale wkońcu ciachu pach - badanko i ....
Zapalenie oskrzeli ze zmianami na płuckach ;-(
 no i tak sie cieszylem ze wszystkie wirusiki już uciekły a one po cichutku rozsiały sie po moim ciałku.....
wizyta w aptece,reklamówka lekarstw i zaczynam od nowa walke z tym paskudnym dziadostwem .... jako duży chłop bede walczył- jezeli moja walka nie przyniesie skutku czeka mnie szpital .....
Mamcia wypożyczyła mi taka fajowa kamizelke drenażowa tylko dopiero bedzie ona u mnie 13 lutego.....  mam problemy z odkszuszaniem tej paskudnej wydzielny ktora sklada mi sie w  płuckach i oskrzelach  i to własnie w niej te paskude wirusiki sie mnożą.... dzieki tej magicznej kamizelce wszystkie te zalegania wraz z tymi wirusikami bede mogły uciec w sina dal ...koszt takiej kamizelki to ponad 32 000 zł!!! tak tak jak widzicie koszt kolosalny dlatego tez otrzymamy ja w wypozyczeniu na 2 tygodnie;-)
No a teraz zmykam bo juz lekarstewka zjedzone,wdychanko dymku zaliczone.... a wiec do łozżeczka uciekam walczyc ;-) buziaki w nosalki pa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz