Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 29 września 2014

jedzie;-)

Cześć Troszkę do Was tak malutko sie odzywałem ale słoneczko świeci więc trzeba z tego korzystać no bo ponoć już za niedługo ta biała pora roku sie szykuje- zima ...ja to lubie zime tak jak moja mamulka- siedzimy w domciu i jest cieplutko a na dworze-niech sie dzieje co chce;-)
Wczoraj byłem na spacerusiu z ciocia Aga a dziś wybrałem sie na chwilke do babci ;-)  ale jaka WAM POWIEM WIADOMOŚĆ: TATUŚ JUŻ JEDZIE DO MNIE;-) Jeszcze musze troszke poczekac- nocke przespac i pół dzionku no i już ...oj joj joj co to będzie.... ile bedzie buzików w nosalki i tulasków ...jak to jedni moi wujkowie spiewają"BĘDZIE SIE DZIAŁO "
Zapraszam was na moje wydarzonko "wózeczkowe" bo przeciez chcecie zebym miałe nowy wóz w ktorym bede mógł robić postępy i bedzie dla mnie odpowiedni bo niestety ale czerwony Mercedes już za mały ... nowy wóżeczek postarczy mi na kolejne 7 lat bo on to potrafi rosnąc już razem ze mna;-) do tego ma takie fajowe siedzonko w ktorym bede mógł sobie pochrapciać jak sie zmecze, i co najwazniejsze bedzie mnie uczył prawidłowo siedziec
 Na kiermaszyku jest tyyyyle  fajowych rzeczy no i prawie wszystko "wyprodukowane" przez mamcie .... pokażcie że moge na Was liczyc i że wspólnie możemy wszytko ;-)
Buziaki w nosalki pa;-)
https://www.facebook.com/events/502353989908806/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz