Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 6 lutego 2014

Przeprosinki ;-)

Cześć Kochani ;-)
Na początku mega wielkie przeprosinki dla Was za to, że się nie odzywałem ale mamusia jest chora i wieczorkiem jak sie połozy koło mnie to razem zasypiamy i śpimy sobie razem do rana ;-) Bardzo boli ja gardełko i kaszle tak jak ja czasem...żal mi jej tak bardzo bo chciałbym jej pomóc a nie wiem jak ;-( Na dodatek mamka jeździ na jakieś szkolenie...podobno uczy się włączać i wyłączać komputer ;-)Każdy dobrze wie że to dla niej pikus ale szkolenie musi zaliczyć ;-) Przygotowania do koncertu trwają pełna parą -ciocia Irminka została zarażona jajkoholizmem -produkcja jajek na koncert trwa w najlepsze;-) Hura bo mam wolne od ćwiczonek ale cos mi się wydaje że moja laba już sie za niedługo skończy ;-( Uczy mnie mamusia tego co wujek Michal nam pokazał i co dzien coraz bardziej mi sie to podoba-już pare razy udało mi sie przekręcicć z plecków na brzuch...taki jestem z siebie dumny a rodzice dopiero mi kibicuja ;-)  Od 2 dni chodze z tatusiem na spacerki bo wiosna przyszła ....tak jest cieplutko... od tego jak słoneczko świeci kwitna takie piekne kwiatuszki w ogródeczku ...przebi...coś tam sie nazywają ;-)   Uciekam spac jutro podeśle Wam foteczki ze spacerków i pieknej pogody bo widze że mamusia już zmeczona a więc buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz