Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 23 lutego 2014


Boże nutki ;-)

No i po koncerciku ;-)
Ale fajnie było..mówie Wam ...jak to księciunio ..nie ksiądzulek powiedział "tyle serc jednemu sercu"  i to takie piękne...naprawde dla mojej małej osóbki tyle osób się angażuje w pomoc..... Dzięki tym wspaniałym istotka z ogromnymi serduszkami  wiem że moje paskudna choroba łączy ludzi i pokazuje że wspólnie można WIELE ;-) Niestety nie udało mi się wytrzymać do końca  mszy bo zrobiłem się marudny i śpiacy ale pośpiewałem jak tylko mogłem ;-)Wujcio Tomek słyszał mnie na końcu kościółka wiec była moc ;-)Pomimo średniej frekwencji udał nam sie uzierać do puszeczek 3084,88 zł ;-) Swietnie ;-) Bardzo sie cieszymy z rodzicami bo bedzie na 2 miesiące aminków ;-) Ale świetnie ;-) 
DZIĘKUJE CIOCI DOROTCE,KSIĘDZĄ I CAŁEMU GRONU LUDZI KTÓRZY ZORGANIZOWALI KONCERCIK ;-) MAM NADZIEJE ŻE SPOTKAMY SIE NA SPOKOJNIE-WYPIJEMY SOCZEK I POGADAMY ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz