Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 19 czerwca 2018

1 czerwiec

Zdjęcie użytkownika Kacper Nosal.Dziś moje osobiste święto...
Święto które bede mieć całe życie bo całe życie pozostane dzieckiem...
Choc ciało urośnie, zmeżnieje ja zawsze pozostanę tym małym chłopcem...
Tym małym chłopcem któremu została na samym początku życia odebrana szansa zycie ...
Szansa aby moc cieszyć się z życia,
Szansa aby moc dorosnąć,
Szansa aby skończyć szkole
Szansa na zostanie rodzicem ...
Szansa na samodzielność...
Jest jak jest ...
Czasu niestety nie da sie cofnąć i mimo że nikt mnie za to nie przeprosił...
Cieszę się z życia ...
Czerpie ja jak i moi rodzice z życia co się da choc czasem nie jest łatwo...
Bo zdrowie a może właśnie jego ograniczenia nie pozwalaja na to co inni mają od tak...
Ja coraz większy, ciezszy bryjajacy i nie chcący "usiedziec" w foteliku czy wózku...
Coraz więcej pyskujacy...
Coraz więcej urwisujacy..
Ale kochany przez najbliższych najbardziej na świecie..
Wystarczy mi bliskość osób i to ze czuje się kochany...
Wystarczy mi to ze wiem ze jestem dla kogoś całym światem i oczkiem w głowie ...
W ten dzień życzę Wam aby i Wy dostrzegaliscie pozytywny i pozostało w Was zawsze dziecko ktore rozumie wszystko w prosty sposób i cieszy się z małych rzeczy ...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz