Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 28 października 2017

16 październik

No i co Wam mam więcej powiedzieć ...
Jest cudaśnie...
Pogoda wręcz wakacyjna ...



Dziś odwiedziłem Rabkę Zdrój ale po drodze nie obyło się bez afery ..bo ja już jestem duży i nie chce siedzieć w foteliku dla małych dzieci...
Trzeba było mnie "przetansportowac " na drugą stronę samochodu do fotelika dla zdrowych dzieci i sobie grzecznie "siedziałem obserwując widoki za oknem ...
No i trudno było mi odciągnąć uwagę taki byłem skupiony ...
Na miejscu zapach liści i ta cisza..
Tata kierowca mojego wozu tym razem :-)


Dojechaliśmy na miejsce a naszym celem była tężnia solankowa...
Spedzilismy tam ponad godzinkę...
A ja oczywiście zaczepinie dzieci , zaczepinie tatusia i spadające liscie które bardzo lubię dzięki ciocia ze szkoły:-)
Na koniec zobaczyłem latajace ptaszysko-gołębia a nawet nie jednego i znowu zaczęło się moje śpiewanie;-)
W drodze powrotnej drzemka w wózku ...
I po godzince ruszyła flegmula...


I to ile flegmuli...
Ale jaka ulga :-)
Teraz wracam odpocząć i nabrać sił na jutrzejsze przygody ....
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz