Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 15 września 2016

14 wrzesień

no i jak tu coś powiedzieć..
pech czy co ?
3 raz na turnusiku i 2 raz powtarza się paskudztwo...
ostre zapalenie krtani...
wczoraj dzionek minął ok ale po zajęciach flegmula rozszalała się na maksa...
pojechaliśmy do apteki po lekarstewka ale pomogły tylko na chwilkę...
zasnąłem jednak a o północy zaczęło się...
KRTAN i wręcz pianie jak małego kogucika...
kaszel był nie do zniesienia...
mamcia wezwała karetkę...
13 minut dlugiego czekania i wkoncu dotarła...
zaraz podano mi tlen , zaszczyk w pupcie i po pół godzince odpłynelem w krainę wiecznych łowów:-)
3 h sen i pobudka z wzmożoną siła a więc migulkiem pakowanko i bruch do szpitala...
no i jesteśmy...
mamy jakiego pecha okrutnego...
taka miałem Wene do ćwiczeń a tu...
no cóż..
trzeba teraz walczyć o kazdy oddech...
módlcie się do Bożi abym jak najszybciej wrócił do domku buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz