Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 25 sierpnia 2016

21 sierpień

witajcie :-)
nie ma to jak zasnąć podczas ubierania się :-)
mamcia tylko wyszła po picie a ja sobie drzemke strzeliłem :-)
dziś za mną pierwszy pobyt na świeżym powietrzu i wkoncu mogłem oddychać świeżym powietrzem... wczoraj miałem się wybrać jednak złoszczenie uniemożliwiło mi to...
dzisiejszy dzień to 8 dzień po operacji i wkoncu mogę powiedzieć że dziś było dobrze...
rankiem tylko jedna afera ale to było takie bardziej żalenie się tatusiowi przez skaypa bo jak go tylko zobaczę to łzy same cisneły mi się do oczek...
trochę pobrykałem nawet nóżkami bez okazywania bólu choć czasem coś zabolało jednak do wytrzymania było :-)
buźiaki dla was w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz