Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 1 marca 2016

29 luty

mam tę moc
hejo hejo ...
co to się dziś od rana dzieje...
chorobstwo jeszcze trzyma ale coś mi się wydaje że jest już na straconej pozycji bo ja WYGRYWAM
rano otrzymałem paczusie a w niej- o ja cię... karteczka urodzinowa i książeczka o takim chłopcu co ma tak samo na imię jak ja i do tego z piratami
Drzymałem sobie kiedy to do pokoiku że swoją pozytywną energią wszedł Wujo Kamil... przyjechal dopasować mój tron i wiecie co... w tronie można stać a mi się to baaaardzo podoba... świat wygląda tak ciekawie; -)
Dziękuję Wujo Kamil za wszystko 
teraz to będę dopiero poznawal świat...
Buziaczki dla was w nosalki pa



Dziękuję ciociu Magdo i Wujkowi no i oczywiście koleżanka To takie miłe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz