Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 16 września 2015

7 Wrzesień

Agropromocja
I juz po wszystkim ... agropromocja zakończona ... Dziękuję wszystkim którzy pomagali w
Tym całym przedsięwzięciu. .. wolontariusza którzy zbierali pieniążki do puszek a szczególnie takim 2 wspaniałym -KR a więc Patrycja Kulig oraz Marcin Kukla za wytrwałość i za pomoc w każdej chwili ... brakło by dnia na podziękowania ale każdemu przesyłam mega buziaka w nosalki .. szczególnie dziękuję mamcia za setki godzin tworzenia tych pięknych rzeczy -z reszta ... jej ciężka praca została doceniona jako najlepsza ekspozycja
Agro Promocji wiec dumny jestem bardzo ..mamci łezka w oku się zakręcila ze jej ciężka prace tak ślicznie doceniono ... a oto I zdjęcie nagrody Chce jeszcze podziękować wszystkim którzy uczestniczyli w kiermaszu i zakupili rzeczy a także tym którzy wrócili parę grosikow do puszek.... sam osobiście nazdorowalem liczenie pieniążków a uzbieralo się ich 4445 zł...jeszcze raz DZIĘKUJE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz