Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 24 lipca 2014

Hejka;-)

Dzionki uciekają a my siedzimy w domciu bo znowu pada deszczyk i nie chce przestac....dzis pojechłaem z mamcia do Pani doktor ale ona ma urlopik i musieliśmy załatwiać u innej kobitki wniosek o pampersiki dla mnie - dla 180 sztuk pampersów na 3 miesiące trzeba więcej czasu i paliwa na dojazd stracić niż czasem sa one warte;-( Wiecie że wujcio Michał z każdym dniem mnie coraz bardziej chwali ....no i ja dostaje jakby takiego kopniaczka w tyłeczek aby jeszcze bardziej się starać ...przecież każdy lubi być chwalony jeszcze przez wujcia Michała;-)Dziś odiwedziła mnie moja Kochana Ciocia Ewelina;-)Taki obrazeczek chciałem jej przesłac w podziekowaniu za wspaniałe chwile ...szkoda ze tak króciutko ale warto było czekać cały dzionek Jutro mam mieć dzionek zarezerwowany z babcią Bogusią więc zmykam spać aby nabrać sił na jutrzejsze wojarze...dobranoc i buziaki w nosalki dla Was wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz