Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 5 listopada 2013

Nowe Zadania

Nastal nowy tydzien a my niestety w domu bo znowu dopadly nas choroby.Kacpi ma po raz 5 zapalenie krtani a mnie dopadła angina ropna. Choc powoli sie kurujemy to niestety jestesmy uziemieni w domu. Pogoda nie sprzyja dodatkowo wiec najchetniej zaszyc sie pod kołdra i spac, ale niestety Kacpi nie pozwoli. Jego zasade" jak ja sie obudzilem to mamuska wynocha z łozka" skutecznie wymusza. Nie mozna zamknac oczy bo zaraz czuje po nogach kopanie i wolanie"ejjj agaga " i nie da rady...trzeba wstac. Młody robi sie terrorysta wokól ktorego wszystko sie ma krecic.Nie narzekam...ciesze sie ze coraz wiecej rozumie i chce porozumiec sie ze swiatem. 
Jestesmy bardzo,bardzo zadowoleni-ponad 3 tygodnie czas mija bez ataku padaczkowego,choc aminokwasow nie podajemy.Mozna je podawac podczas choroby dziecka ,jedank ich dzialanie jest znacznie obnizone wiec lepiej zaprzestac ich podawania podczas choroby. mysle ze od nowego tygodnia zaczniemy je podawac no i co najwazniejsze...po 4 tygodniach ciwczyc metoda Vojty. Juz widzimy jaka jest róznica ,gdy Kacpi nie jest rehabilitowany ..zwmożyło sie znacznie napiecie miesniowe i ogólnie mówiac ...zrobil sie o wiele wiele słabszy. Zajecia WWR niestety ale tez musielismy odwołac-to tez swoje konsekwencje ma. Wnioski sa jedne-rehabilitacja,rehabilitacja i rehabilitacja ...tylko ona poprawia stan Kacperka i nie mozna jej przerywac choc czasem nie mamy na to wplywu. Trzymajcie kciuki za szybki powrot do zdrowia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz